dimecres, 20 d’abril del 2011

II MARATO DE LA FAGEDA-III PUJADA A PALLEROLS

Hola amics,aquest diumenge ens vam reunir un bon grupet de montbikers per anar a correr i disfrutar la 2ª MARATO DE LA FAGEDA i la 3ª PUJADA A PALLEROLS.Nomes tres valents del club van realitzar la marato Cristian, Narcis i Curto que despres de molt de temps lesionat a tornat a fer una cursa.

Una marato espectacular amb molt d'ambient sobre tot a pallerols i molt ben organitzda pels seniencs i col-laboradors on els nostres van quedar de la seguent manera:

22- cristian moraru  4:41:17
24-narcis querol      4:42:46
53-joan curto          5:11:27

A la III pujada a pallerols 10 MONTBIKERS van realitzar aquesta bonica marxa passant per pallerols un indret que molts desconeixient Joan Andreu,Adolfo,Dani,Alex,Antonio,Rolando,Pili,carrete,Neus i Benja que despres els greus problemes que hi ha tingut amb l'espatlla ja torna a ser amb nosaltres , mes fort i animat que mai.
A la surtida , com sempre en nervis i enganes de començar a correr-trotar , pero aquesta vegada ens u van pendre al trotet fent la xarrada fins sortir del poble , una volta vam agafar la pista lo ritme va ser mes alegre , ja que feia bon correr inclus picant cap amunt.Quan vam començar la sendera ens vam ficar a caminar agafant el maxim d'aire possible fins arrivar dalt.Al meu company de dia i de nit Dani "TORINI" lo que el va animar va ser veure les vaques on va aprofitar per fer un parell de pases a camp obert com a ell l'hi agrada.
Una volta d'alt vam passar per senders entre pinars fins a pallerols i despres una forta baixada molt tecnica i empinada ens va deixar a les portes de La Senia, uns 2km per asfalt i per fi vam finalitzar la pujada a pallerols amb un molt bon gust de boca.
EL millor de tot va ser al arrivar , botifarra,salchitxa torradeta de pa ,cerveseta , pizza ,dolç i un molt bon massatge . M'apareix que nomes correm perque sabem lo que ens espera a la meta massa mimos, a per cert despres el trio calavera(DANI,ADOLFO,ALEX) vam aprofitar per fer una jugadeta de les nostres per fotre una mica de follon al club i a la feina jejejjee.
Res mes nomes en queda dona la enorabona als seniencs per la gran cursa que tenen i la seva amabilitat que ens demostren cada any que anem a  visitar-losfins l'any vinent.

http://www.maratolafageda.cat/archivos/absolutes_marxa.pdf  (classificacio marxa)