divendres, 1 d’abril del 2011

8a Marxa La Selva del Camp - Muntanyes de Prades


Aquest 26 de març varem desplaçar-mos Juanjo, Narcís i jo per fer la VIII marxa de la Selva del Camp de 67,5 km, amb  ± 4.900 m de desnivell acumulat. Vam sortir de la Selva del Camp a les 7 del matí amb un temps genial i 530 inscrits amb ganes de disfrutar d’aquesta bonica marxa.
El recorregut d’aquesta marxa es diferent a la que vam anar fa 15 dies Juanjo i jo la dels Castells de la Segarra, aquesta es molt més  variada ja que es van alternant quilòmetres de pista rodejats de bosc amb senderes molt boniques, cosa que es d’agraïr i a part la fa més discreta.  A la sortida Juanjo i jo varem anar junts els primers quilòmetres, però als pocs quilometres ja es va veure que alguna cosa no anava bé, Juanjo a les baixades no anava amb fluidessa, ja cap al quilometre 20 hem diu que continués que ell plegava, tenia problemes al genoll.

Jo vaig continuar amb la meva marxa lenta però segura jejeje, gaudint de l’entorn d’aquesta serra de Prades. Durant la marxa vam anar passant per diferents pobles i refugis de muntanya als quals hi havien els controls i avituallaments, tots amb moltíssim menjar i beure. Al cap de 11 hores i 45 minuts vaig arribar a la Selva del Camp cap, una vegada a l’arribada lloc Juanjo en va dir el bon resultat del company Narcís que va quedar en 4ª. posició amb un temps de 7 hores i 53 minuts, felicitats . 


(Xavi)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada