dijous, 13 de maig del 2010

MARXA ROMANICA NAVAS

Marxa Romànica Navàs 80 km, 4600m. desnivell.

Sortida d'Amposta a les 11'30h direcció a Navàs, Jordi Torrens, dos amics de la Ràpita i jo.
Dinem a un restaurant i entre mig de amanides i plats de carn, petem la xerrada amb batalletes i aventures.
Desprès de dinar anem a buscar els dorsals i la típica camiseta, al fons música de sardanes o algo paregut.
Sortida a les 18h amb traca d'inici i com es normal la gent surt corrent, jo fag cas del Torrens ja que te molta experiència, i al màquina este se li te que fe cas. Els dos sortim caminant i a la sortida del poble comencem a córrer molt suau ja que amb 80km. per en davant tens que administrar les forces.
Al km 15 apróximadament Torrens poc a poc hem va deixant ja que el seu ritme es mes alegre que el meu, i ni boig de pensar de seguir-lo. Torrens es un altre mon.
Els paisatges son macos i de tant en tant alguna foto vaig fen, comença la nit i ja es hora de fer treballar el frontal. Comencem a posar-nos serios ja que les marques del GR costa mes de veure.
Arriba l'hora de sopar amb caldo de sopa i una mica de taronjes i hem diuen que el Barça va guanyant de moment!!!
Hem cambio de mitjons i sense perdre molt de temps continuo correns ja que hem trobo fort i les sensacions de moment son bones.
Al km. 60 agafo un noi de Barcelona  i fins Navàs anem junts, peró encara ens quedava una sorpresa... quan ens faltaven aprox. 6 km. agafen una pista equivocada i ens perdem!!! En aquells moments les cames ja fa estona que fan mol de mal i m'agafen ganes de tirar-me al terra i que hem vinguen a buscar. Al final truquem a l'organització i ens diuen que no estem mol lluny de la pista bona. Arriben a Navàs destrossats, però satisfets de poder-la acabar.
Classificació: - Torrens  el 25 amb 11h. 28m.
                         - Juanjo   el 48 amb 12h. 32m.