dimecres, 14 d’octubre del 2009

CURSA DE MUNTANYA DE TIVISSA

4 CURSA DE MUNTANYA DE TIVISSA 09, DEDICADA A DAVID DUAIGÜES I PAU COSTA.

Aquest diumenge es va celebrar la 4 cursa de muntanya de Tivissa, dedicada a dos bombers que varen perdre la vida aquest estiu a l’incendi d’Horta de sant Joan, eren amb David Duaigües i en Pau Costa, dos persones molt vinculades amb la carrera, un com a corredor i l’altre com a col·laborador, tot comença el dissabte la tarda amb Narcís, preparant el viatge cap aquella terra, tots dos pensant si llogar un autobús gran o

un minibús per la gran afluència de corredors del nostre club, després de no poder trobar a Oscar i Benjamin que anava amb la família varem decidir de deixar els busos i anar nosaltres dos amb el cotxe cap a la cursa.

El dia va esser molt bo comparat amb l’any passat amb boira, fred, pluja i pedra, sinó que ho recordi l’Asbel.

Amb un recorregut de 22,9 km i un desnivell positiu de 1730 metres.

La sortida va esser a la zona del càmping-alberg , fent una volta per l’ interior del poble, per tal d’estirar la cursa i no crear embussos. Acte seguit varem agafar el carrer de Padrells per anar direcció a l’ermita de Sant Blai. Transcorreguts uns cinc metres en direcció a l’ermita varem girar a l’esquerra i pugem pel camí pavimentat de la Pujada de l’Escoda retornant al poble. Un cop hem arribat davant dels bombers girem a la dreta i es continua pel vial uns dos-cents metres. Es comença l’ascens per la Pujada de la Llena, el grup es comença a estirar, a l’arribar a dalt de tot i trobem el primer avituallament. Es continua cap el barranc del Fogassos. Comencem la travessa de la Serra de la Creu crestejant direcció el poble de Tivissa. Es passa per la Roca Foradada trobant el quart avituallament. Continuem crestejant, fins arribar a la punta de la Tossa . D’aquí realitzem un baixada amb una forta pendent amb cordes i a l’arribada al barranc un forta pujada amb cordes i d’aquí fins a l’arribada al poble, tot i això una cursa molt dura, mal xafat però molt bonica.

Ara fins a la d’ Ulldecona.