dilluns, 11 d’octubre del 2010

Trenkakames 82km. 5400m.

Sortida neutralitzada fins pràcticament sortint del poble acompanyats per una  espècie de xaranga o algo paregut.`Després tret de sortida i com sempre,la gran majoria a córrer. De sortida ja es posen al davant Joan Oliva de Alcanar acompanyat d’un altre noi. Quique i jo anem remuntant poc a poc i ens col·loquem sobre els deu primers. Tot començar a passar per el passeig ,hem col·loco el quart i ja noto que les sensacions son bones. Al km.15 aprox. Veig al fons que el segon va sol i que Oliva ja no se’l veu,pujant a Serrapedragosa agafo al segon amb molta facilitat i l’adelanto i amb no res es queda atras, i algo no hem quadra.. o la gent  es troba molt malament o jo hem trobo be. Al km 30 hem trobo al avituallament a Oliva i ara si que flipo colors.


 Sortim junts per anar a pujar a l’església St. Miquel,hem diu que no es troba be,que li fan molt mal les cames.(Mes tard va tindre que plegar) Continuo pujant fins la talaia de Montmell km.44 ja havent coronat començo a baixar per una sendera bastant ràpida,vaig passant els controls i demano informació sobre el segon,un noi de Barcelona al que vam coincidí a Navàs. Hem diuen que li porto sobre 20 minuts aprox. Començo a estar cansat,però només hem queden 12 km. Així que al últim avituallament no hem relaxo gens i continuo fins l’entrada del Vendrell, arribo a meta amb 10 hores justes.

Quique arriba amb una meritòria sèptima plaza,cada dia el veig millor.
Cal dir que molta gent bona estava a Cavalls de Vent i que més que estar content per el primer lloc,si que estic molt content per el temps que vaig fer.

I colorin colorado este cuento se ha acabado.

Classificació

1 – Juanjo Queral 10h.00m.
2 – Xavier Lozano10h.29m.
3 – Josep Castillo  10h.31m.
7 – Quique Arbó    11h.40m.

JUANJO

1 comentari:

  1. Campió!. Qui ho havia de dir...ara tots a córrer!.

    Si ja ho deia jo, que és xulo...

    Enhorabona.

    ResponElimina