dimarts, 14 de setembre del 2010

IV Cursa de Falset

En aquesta cursa del club varem anar Ramon Gasparín, Pili Vidal i Ramon Montesó.
Una cursa de 22 km i un desnivell acumulat positiu de 1000 metres.

La matinada va esser com les altres carreres, a les 7,00 sortida cap a Falset, una vegada allí ens trobem amb Ramon G., després de recollir els dorsals i escalfar una mica va començar el brífing corresponent, la cursa va esser a les 9,00 del matí, la sortida va esser molt rapida, paratges molt bonics i pujades i baixades molt empinades, sortida de la plaça de la Baronia, passem per baix de la N-420 i pugem cap a Sant Cristòfol, baixada curta fins la N-420 i pujada cap el camí de les Torres,

primer avituallament, coll de falset i baixada llarga fins el Mas d’en Rafael, avituallament, pujada cap el coll de l’Eudalda, abans avituallament, baixada pel camí vell de la Torre, petits tobogans i pujada pel camí de les bateries , creu del Terme i pel final el caramel, pujada tècnica fins el Grau de les Torres, menys mal que hi havia cordes, baixada fins la N-420 i tornar a pujar per on abans havíem baixat fins Sant Cristòfol per començar la baixada fins al poble i arribada a la meta, podem dir que el final millor que el tos ton de l’any passat.
Agrair i felicitar a Pili pel seu podi, segon sènior femení, i també a Ramon Gasparin que s’ha recuperat de l’ensurt de Panxampla.

Arribada tots sans i estalvis, amb un total de la cursa de 144.