dimecres, 17 de març del 2010

II PUJADA A LA FORADADA (CURSA-MARXA I CANICROSS)

El passat diumenge 14 de març un bon grupet de Montbikers van anar a la II pujada a la forada, tots contents amb la nova vestimenta.
A la sortida per fi foto de conjunt, ja vorem on sortirà aquesta foto, a les 8,30 hores sortida de la plaça del coc, pujant a la zona del esportiva, passant per l’avinguda Pare Castro, i per mitjà de senders i camins varem anar a parar a la gasolinera GALP, on per mitjà del pas subterrani creuarem la N-340. Camí i sender puja’n la mola Piluca fins al corral dels bous de la Gossera, on trobem el primer punt d’avituallament (líquid i sòlid). D’aquí comencem a pujar la sendera de la Campana que en porta a enllaçar amb la sendera que be de les Faixes Tancades on hi trobem el 2n avituallament (líquid), per mig d’aquesta senda de les Faixes arribem al cim de la Foradada passant pel mig mateix, on hi trobem un punt de control de pas.

De la Foradada comencem a baixar cap al Cocó de Jordi, on hi trobem un mou avituallament, pugem en busca la Font de Burgar i continuem en direcció cap a Matarredona, d’aquí anem directament al pla de Gallos, on hi trobem els reporters Martí i el seu germà, baixem un altre cop fins al Cocó de Jordi, per mi un malt record degut a la impaciència de gent. Passem pel barranc dels Coloms, i anem a parar al camí que ens torna a portar a la gasolinera GALP, on tornem a creuar la N-340 i busquem la part de darrera de la Torreta per anar a parar a l’avinguda Constitució, on comença la ruta turística de la Ràpita, un "toston" d’asfalt i sorra fins la meta situada a la piscina, on hi trobem a la Sarai fent fotos i animant.
Ara fins la Pobla si podem recuperar-nos alguns.

Cursa.
5 Xavi Queral 2H19M.
30 Narcís Querol 2H39M.
49 Josep Blai 2H52M.
66 Iñaki Dominguez 3H01M.
93 Dani Forcadell 3H08M.
96 Dani Climent 3H09M.
115 Xavi Tomas 3H15M.
133 Ramon Gasparin 3H20M.
160 Carlos Goldero 3H28M.
174 Adam Balagué 3H39M.
176 Francisco Ventura 3H39M.
177 Jonatan Esteve 3H40M.
179 Lluis Garcia 3H40M.
180 Ramon Montesó 3H42M.
186 Lluis Eixarch 3H53M.
203 Angel Miralles 4H16M.

Marxa.
25 Josep Torrent 2H35M

(Ramon)

1. Molt de nivell no?
    Enhorabona a tots per la participació altíssima, jo no estic per participar ja que al final m'he centrat en l'ironcat.
    Ànims i bona temporada de curses