dijous, 12 de maig del 2011

I Cursa Lo Pont

El passat 8 de maig es va disputar la primera cursa del circuït runningseries que és disputarà tot l'any a diverses poblacions de les nostres terres, la primera va estar a la població de Deltebre, un circuït molt bònic, pel passeig fluvial desde el Pont "lo Passador", fins als molins de mirons, una cursa 10km d'asfalt amb molta participació 88 homes i 31 femines total 119 dels quals vuit runners vam representar al nostre club Montbike.

Al club cada vegada hi ha més socis i la gent molt animada, a mi personalment em va costar una mica animar-me perquè tenia molta por, era el primer debut d'asfalt que feia, pensava que era una altra cosa, que és tractaria d'un sprint i la gent aniria a saco, el company Joan Marc em va animar a participar-hi, al moment de la surtida ja tots preparats darrera l'arc, la gent parlava, dels temps, a quant aniràs????? qui va a 4?????? qui va a 4,5?????????, jo espantada, perquè no sabia ni si em costaria un hora hora i pico, vaig pensar que sigui el que deu vulgui.
Xiulit de surtida i com ja imaginava la gent a tope, m'ho vaig empendre en calma i a partir del km 4 aprox. Ja anava adelantant a molts dels que havien surtir davant meu, jo mateixa em vaig anar animant, total que en un plis plas em presento a meta i em comenten que era la 3a noia, buffffff quins nirvis, n'ho ho podia imaginar mai, aquesta vegada i havia molta femina, molt contenta, molt bones sensacions i gens cansada que és el més important, ni punt de comparació de quant acabes una carrera de muntanya.

En nom d'aquest club, moltes felicitats l'organització, per ser la primera vegada tot ha estat molt correcte, l'itinerari amb unes vistes precioses a tot passeig del riu, la surtida i arrivada al emblematic pont etc... etc...
Fins la propera, per si voleu mirar l'enllaç del circuït aquí teniu l'enllaç

http://runningseries.blogspot.com/

David Queral Forcadell      36:18 3'38 mitja km
Ferran Vidal Verdiell         37:57 3'48 mitja km
Joan Estarlich Forcadell    39:05 3'54 mitja km
Josep Veciana Carbonell   39:42 3'58 mitja km
Adolfo Moreno Nos           41:29 4'09 mitja km
Ramón Gasparín              42:04 4'12 mitja km
Joan Marc Fons               43:34 4'21 mitja km
Pili Vidal                         45:00 4'30 mitja km

(Pili)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada