dilluns, 5 de maig del 2008

Cursa dels Monegros

Tal com vam anunciar el nostre company Jonatan participava en la cursa dels Monegros, amb una duració de 114 Kms gens despreciables, tenim algunes fotos i el resultat de la cursa que va ser molt positiu. El nostre company Jonatan va quedar en la posició 408 i un temps de 5h 12 min, Maqueda el 238 i 4h 45 min i el espectacular Betalú que va ser el guanyador de la cursa.
Segur que Jonatan ens amplia la crònica amb algun comentari... mentrestant podeu veure algunes fotos en aquest muntatge.


Un video de la sortida!!!



No deixeu de fer click a "Comentaris"!!!! Tenim la crònica de Jonatan

1 comentari:

  1. el dissabte el meu company maqueda i jo i els companys del central tunning corratec xavi,david i andreu vam marxar cap a sariñeña per participar a la famosa marathon de los monegros.Despres de tres hores de viatge arribavem a la zona de la cursa poca gent havia arribat i vam poguer agafar bon lloc i en sombreta per aparcar els cotxes,primer que res vam agafar els dorsals i la bossa de regal que ens donaven on per cert val mes la pena qualsevol regal que fan a les marxes de la nostra zona que aquesta.Despres vam anar a fer un caferet al bar del poble i a vore l'ambient al sol s'estava be pero a la sombreta feia fresca mentres estavem xerrant maqueda,xavi,david,andreu i jo a la terrasseta del bar van benir una colla de tortosa que coneixient als de corratec anaven a dinar i maqueda i jo tambe haviem de dinar ens vam apuntar.Despres de passar un bon rato amb toño,victor,xavi i marro on ens van contar anecdotes de la cursa ja eren veteranos a la marato ens vam anar cap als cotxes pero abans parant a una drogueria per comprar una mascarilla que a la postre seria molt important.una vegada al cotxe el panorama ja era espectacular era la una del migdia moltisima gent,cotxes i sobretot bicis, vam començar a preparar-nos i despres d'escoltar molts consells dels companys de corratec a les a 2 menos 10 a la linea de meta la gent desde mitja hora abans ja estava preparada ens vam ficar maqueda i jo quasi al final del gran grup i a espera l'hora.Despres de donar la surtida encara vam estar un parell de minuts parats per la gran cantitat de gent que teniem al davant jo calculo que erem uns 1200 participants vam pegar una volta pel poble i a l'abandonar el poble la mascarilla era l'eina mes preuada era espectacular el nuvol de pols que hi havia jo mateix vaig anar quasi una hora en la mascarilla.Al km 20 andreu punxa i perd opcions de fer un bon resultat, maqueda i jo anem junts fins al km 30 on ja em quedo sol a partir d'aqui es pedalejar i aguantar el tipo alimentar-te be i hidratar-te, andreu va passar com un obus despres de la punxada.Al final vaig arribar abans del que em pensava i bastant sancer.La cursa guanyada per betalu corredor del poble amb un temps de 3:46:47 l'arribada va ser a l'esprint amb tres corredors mes tot i tenir la roda punxadaes va imposar,destacar la tasca que van fer els companys del equip de betalu PROGRESS-OKI los marrasses i pep vizcarro per que aconsegui aquesta victoria en la general de betalu i tambe per equips.Els de CORRATEC David va entrar en la posicio 12 en un temps de 3:56.18 espectacular,Andreu va entrar en la posicio 80 en un temps 4:14:45 molt bon lloc despres de perdre el tren dels primers per la punxada,Xavi va entrar en la posicio 126 en un temps de 4:26:20 molt bon resultat,maqueda va entrar en la posicio 238 en un temps 4:45:32 molt bon temps per ser la primera vegada i jo vaig entrar el 407 en un temps de 5:12:18 crec que un bon temps pero jo era de llarg el mes content de tots i el mes euforic i u vaig celebrar en unes quantes birres i despres unes quantes birres mes i prou.Per l'any vinent es podria fer un bon grup de gent del club per anar-hi i passar una bona aventura

    ResponElimina