dilluns, 11 de juny del 2007

Resultat de la sortida.

Veien la quantitat de comentaris (bons per cert!!!) de la sortida del diumenge, cal comentar que, pel que m'han contat, va estar una bona sortida, amb 16 integrants del club i amb unes bones vistes i un itinerari exigent. Només una petita incidència va fer que Jonatan i Oscar arribessen una mica més tard.

Ja tenim les fotos de Jonatan, són de la primera part del recorregut, passeu per la galeria,
tenim alguna "prophet" en portada...

Tenim bons comentaris de la sortida fets per Jonatan i Josep Torta, secció comentaris, baix de la entrada....

Gràcies.

Resultats enquesta anterior:

1. Animeu-vos a contar com va anar i si mereix la pena.... jo no vaig poder anar i tinc ganes de saber com es per fer-la (Nando)

2. va ser una bona sortida fins a on la vaig puguer fer primer vam ser 16 bikers un bon numero (no me esperaba tants)al arrancar de fredes per la pista una forta pujada de 3 km. per despertarmos una mica, o no patxi, tens excusa.Tot seguit agafem el gr que ens ha de portar fins el refugi de font-ferrera una trialera bona de puja llevat un parell d'escalons i tot seguit una baixada molt xaladora per a la gent llevat un parell de caigudes,jo mateix soc un.Arribem al refugi de font-ferrera on oscar i servidor ens separem del grup per problemes fisics i es on comença el nostre calvari particular, que no el contare, pero vull denuncia que gent novata com jo mateix anar per la muntanya ja es prou complicat nomes falta que algun gracios arrenqui totes les senyals que hi hagi.Llevat aquest incident anecdotic crec que la gent se ho va passar be (JONATAN)

3. voldria felicitar a "jordiet carbon" per la bona actuacio i sense incidents que va tenir a la copa catalana bike marato vall del ges-osona en categoria d'elit en una distancia de 80km felicitats jordi martinez (JONATAN)

4. Aquí va l'altra part de la sortida: Des de Font Ferrera vam continuar una mica per la pista per deixar-la a uns 500 m. i seguir pel GR-7, passant per la font del Bassiol amb una sendera molt bona, amb alguna pujada exigent i alguna baixada obligada de la BTT. Vam fer cap a la pista de les Vallcaneres (saltant 2 tanques fetes per a que el bestiar i algun "bèstia" no passin, però pensades per als que van a peu i els que van amb bici). Al cap d'uns 500 m, després de deixar el pou del Deume a l'esquerra de la pista, vam trencar a l'esquerra per agafar una sendera força exigent però xaladora (marcada en punts i ratlles de color roig) fins arribar a la pista del "xalet del Rei" (o sigui el xalet de tots, no?). A partir d'aquí TOT COSTA AMUNT !!! fins arribar a la pista de Caro-Fredes, que no vam deixar fins arribar al poble de Fredes on teníem els cotxes, passant per Pinar Pla (aquí la ruta hagués pogut continuar pel GR-7, però anàvem justos de temps) i la super baixada de Tombadors (que al principi de la ruta vam fer costa a munt, clar).

Resumint, com ja ha dit algú, molt bona sortida i molt exigent, amb dues parts clarament diferenciades: la primera molta i bona sendera, i la segona molta (i bona?) pujada per pista.

5. jon tu ets un sabata dedicat a pasar picos que es lo teu.

6. estes sortides que feu son para xiquets menuts tanta bicicleta para no res. para l`unic que li serveix a jonhi es pa tindre xareta a la faena. Aurieu de fer la quebrantahuesos i sabrieu lo que es bicicleta.